Jak określić misję marki?

Jak określić misję marki?

Czy kiedykolwiek słyszałeś o tym, że każda marka powinna mieć swoją misję? Czym tak właściwie jest misja marki? Najprościej mówiąc, to odpowiedź na pytanie, po co jesteśmy na rynku, co nas wyróżnia na tle konkurencji, jakie są nasze wartości i cele. Jak prawidłowo określić cel swojej firmy, by zaangażować odbiorców, zwiększyć sprzedaż i wzmocnić wizerunek eksperta?

czytaj dalej

Cześć! Jestem Klaudia i zawodowo zwiększam sprzedaż słowami. Na tym blogu dzielę się copywriterskim doświadczeniem i pomysłami. Jeśli chcesz ulepszyć treści na swojej stronie lub dowiedzieć się więcej na temat pracy copywritera, zostań tu dłużej.

CZYTAJ WIĘCEJ

OSTATNIE WPISY

image
Co dała mi specjalizacja na Instagramie?
image
Jak opowiadać ciekawe historie – recenzja książki „Storytelling (nie tylko) w biznesie” Dany Norris
image
Tajniki freelancingu #2 Wirtualna asystentka, czyli zawód przyszłości