Copywriting

Jak określić misję marki?

Jak określić misję marki?

Czy kiedykolwiek słyszałeś o tym, że każda marka powinna mieć swoją misję? Czym tak właściwie jest misja marki? Najprościej mówiąc, to odpowiedź na pytanie, po co jesteśmy na rynku, co nas wyróżnia na tle konkurencji, jakie są nasze wartości i cele. Jak prawidłowo określić cel swojej firmy, by zaangażować odbiorców, zwiększyć sprzedaż i wzmocnić wizerunek eksperta?

czytaj dalej
Jak napisać artykuł, który przyciągnie czytelnika?

Jak napisać artykuł, który przyciągnie czytelnika?

Dobre treści bez wątpienia mają obecnie ogromny wpływ na sprzedaż. Sztuką nie jest pisanie dla samego pisania, chcemy mieć grono osób, które faktycznie przeczytają nasze artykuły i je docenią. Tu nie ma drogi na skróty, musisz poznać zasady dobrego pisania i ćwiczyć...

czytaj dalej