Czy zastanawiałeś się kiedyś, jak powstają pomysły? Czy możemy jakoś usprawnić ten proces? A może cierpisz na nadmiar pomysłów, chcesz je uporządkować i sprawić, które są dobre? Niektórzy twierdzą, że nie są kreatywni, ale to nieprawda. Prawa półkula mózgu odpowiada...
Copywriting
Agencja czy freelancer – komu zlecić prowadzenie firmowych social mediów?
Chyba nikogo nie trzeba przekonywać, że prowadzenie firmowych kont w social mediach przynosi efekty. Jeśli Twoja grupa docelowa to osoby poniżej 50. roku życia, prawdopodobnie regularnie korzystają one z internetu, porównując oferty różnych konkurencyjnych z Tobą...
Jak określić misję marki?
Czy kiedykolwiek słyszałeś o tym, że każda marka powinna mieć swoją misję? Czym tak właściwie jest misja marki? Najprościej mówiąc, to odpowiedź na pytanie, po co jesteśmy na rynku, co nas wyróżnia na tle konkurencji, jakie są nasze wartości i cele. Jak prawidłowo określić cel swojej firmy, by zaangażować odbiorców, zwiększyć sprzedaż i wzmocnić wizerunek eksperta?
Recykling treści – Twój tekst zasługuje na drugą szansę
Coraz częściej mówi się na temat ekologii i potrzeby dbania o otoczenie. Recykling to oszczędność energii i środowiska. Podobnie działa recykling contentu. Czy wiesz, jak ponownie wykorzystać napisane dawniej teksty i dlaczego warto to robić? Czym jest recykling...
Od 10 do 100 zł za 1000 zzs – od czego zależy stawka copywritera?
Mogłoby się wydawać, że osoby oferujące swoje usługi powinny wiedzieć, ile warte są ich wysiłki. Jednak w grupach dla copywriterów bardzo często powraca temat wyceny własnej pracy. Sprawa jest dość skomplikowana, ponieważ jak wiadomo, proponowanie wygórowanych cen...
Jak napisać artykuł, który przyciągnie czytelnika?
Dobre treści bez wątpienia mają obecnie ogromny wpływ na sprzedaż. Sztuką nie jest pisanie dla samego pisania, chcemy mieć grono osób, które faktycznie przeczytają nasze artykuły i je docenią. Tu nie ma drogi na skróty, musisz poznać zasady dobrego pisania i ćwiczyć...