Czy kiedykolwiek słyszałeś o tym, że każda marka powinna mieć swoją misję? Czym tak właściwie jest misja marki? Najprościej mówiąc, to odpowiedź na pytanie, po co jesteśmy na rynku, co nas wyróżnia na tle konkurencji, jakie są nasze wartości i cele. Jak prawidłowo określić cel swojej firmy, by zaangażować odbiorców, zwiększyć sprzedaż i wzmocnić wizerunek eksperta?
Copywriting
Recykling treści – Twój tekst zasługuje na drugą szansę
Coraz częściej mówi się na temat ekologii i potrzeby dbania o otoczenie. Recykling to oszczędność energii i środowiska. Podobnie działa recykling contentu. Czy wiesz, jak ponownie wykorzystać napisane dawniej teksty i dlaczego warto to robić? Czym jest recykling...
Od 10 do 100 zł za 1000 zzs – od czego zależy stawka copywritera?
Mogłoby się wydawać, że osoby oferujące swoje usługi powinny wiedzieć, ile warte są ich wysiłki. Jednak w grupach dla copywriterów bardzo często powraca temat wyceny własnej pracy. Sprawa jest dość skomplikowana, ponieważ jak wiadomo, proponowanie wygórowanych cen...
Jak napisać artykuł, który przyciągnie czytelnika?
Dobre treści bez wątpienia mają obecnie ogromny wpływ na sprzedaż. Sztuką nie jest pisanie dla samego pisania, chcemy mieć grono osób, które faktycznie przeczytają nasze artykuły i je docenią. Tu nie ma drogi na skróty, musisz poznać zasady dobrego pisania i ćwiczyć...
Dobry opis produktu – jak przygotować klienta do zakupu? Jakich błędów unikać?
Większość osób wie, jak ważne jest odpowiednie zdjęcie sprzedawanej rzeczy. Zwracamy uwagę na jakość, światło, obróbkę graficzną. Warto jednak pamiętać, że poza siłą oddziaływania obrazu ważna jest treść. Dobry opis produktu to inwestycja. Przed wydaniem pieniędzy...
Personal branding, marka osobista – dlaczego to takie ważne?
Personal branding, czyli budowa marki osobistej to ogół działań marketingowych, które mają na celu wzmocnienie wizerunku naszej firmy. Znaczenie ma wszystko, co robimy, mówimy w realu i mediach społecznościowych. Niestety, wielu przedsiębiorców zapomina o tym aspekcie...