Czy wiesz, że aż 62% firm zleca na zewnątrz swój content marketing? Nawet jeśli wiesz, jak ważne jest tworzenie wartościowego contentu i masz na niego pomysł, możesz zwyczajnie nie mieć czasu, by go przygotować. Czym się sugerować podczas wyboru copywritera lub...
Freelancing
Fakty i mity na temat pracy freelancera
W ostatnich latach mogliśmy zaobserwować wzrost popularności pracy zdalnej. Coraz więcej osób pragnie samodzielnie kontrolować swój czas mimo utraty stabilnego etatu. Freelance kojarzy się z wolnością, niezależnością i dobrymi zarobkami. Jednocześnie narosło też wiele...
Od 10 do 100 zł za 1000 zzs – od czego zależy stawka copywritera?
Mogłoby się wydawać, że osoby oferujące swoje usługi powinny wiedzieć, ile warte są ich wysiłki. Jednak w grupach dla copywriterów bardzo często powraca temat wyceny własnej pracy. Sprawa jest dość skomplikowana, ponieważ jak wiadomo, proponowanie wygórowanych cen...
Jak stworzyć CTA, którego nie można zignorować?
Czy masz wrażenie, że odbiorcy nie rozumieją Twojego sposobu komunikacji? Regularnie publikujesz treści, starasz się budować relacje z czytelnikiem, ale sprzedaż nie wzrasta? Przeczytaj artykuł, a dowiesz się, jak napisać dobre CTA i właściwie przedstawić je...
Personal branding, marka osobista – dlaczego to takie ważne?
Personal branding, czyli budowa marki osobistej to ogół działań marketingowych, które mają na celu wzmocnienie wizerunku naszej firmy. Znaczenie ma wszystko, co robimy, mówimy w realu i mediach społecznościowych. Niestety, wielu przedsiębiorców zapomina o tym aspekcie...