Prowadzenie firmowego fanpage pochłania Ci masę czasu, a efektów brak?
Pobierz gotową bazę angażujących postów na cały rok!
- Zbuduj pozytywny wizerunek swojej firmy w sieci i jeszcze lepiej poznaj odbiorców, dzięki mocy social mediów.
- Pozyskuj klientów bez ciągłego zastanawiania się, o czym pisać.
- Skorzystaj ze sprawdzonych schematów, które najlepiej angażują obserwatorów.
Co znajdziesz w środku e-booka „156 pomysłów na posty w social mediach”?
Gotowe pomysły na tematyczne posty od stycznia do grudnia
- Otrzymasz wyjaśnienie, czym charakteryzuje się dany miesiąc i jak to wykorzystać w Twojej branży.
- Zyskasz inspirację i niekończącą się bazę pomysłów uwalniającą Twój czas na prowadzenie firmy.
- Zawsze będziesz na czasie.
- Już nigdy nie będziesz zastanawiał się, o czym pisać.
- Dzięki gotowej bazie pomysłów będziesz mógł w dowolnej chwili wrócić do miesiąca, który Cię interesuje i szybko zaplanować posty.
Listę nietypowych wydarzeń związanych z każdym miesiącem, do których możesz nawiązać, by urozmaicić posty.
- Nie będziesz musiał szukać informacji na temat nietypowych wydarzeń w internecie.
- Zyskasz dożywotni dostęp do bazy kreatywnych pomysłów.
Zyskasz bazę sprawdzonych postów, które najlepiej angażują odbiorców z różnych branż
- Jeszcze bardziej zaangażujesz swoich obserwatorów.
- Oszczędzisz pieniądze, które wydałbyś na płatne reklamy.
- Zatrzymasz widzów i staniesz się w ich oczach ekspertem w swojej branży.
Zastanawiasz się, skąd konkurencja ma czas na regularne publikowanie angażujących treści, podczas gdy Ty z trudem dodajesz kilka wpisów w miesiącu?
A może pracujesz w branży kreatywnej i szukasz inspiracji na firmowe fanpage?
Kreatywna blokada przytrafia się każdemu.
Gwarantuję Ci, że dzięki bazie sprawdzonych pomysłów szybko pokonasz tę przeszkodę!
Kim jestem i dlaczego warto mi zaufać?
Nazywam się Klaudia Pieczykolan i od 3 lat zajmuję się prowadzeniem firmowych profili w social mediach. Codziennie wymyślam posty nawet dla trudnych branż takich jak rachunkowość czy fizjoterapia. W tym czasie zauważyłam, jakie schematy pisania postów sprawdzają się najlepiej i jak pisać, by angażować odbiorców. Brakowało mi bazy pomysłów, dlatego stworzyłam e-booka nie tylko z myślą o przedsiębiorcach czy social media managerach, ale też o sobie samej. To skarbnica inspiracji, która ożywi każdy firmowy fanpage.
Czy próbowałeś kiedyś policzyć, ile czasu podczas planowania postów zajmuje Ci myślenie, tworzenie pomysłów, a ile samo pisanie?
Skorzystaj z mojej bazy wspierającej kreatywność i uwolnij swój czas.
Co o e-booku myślą przedsiębiorcy i osoby pracujące w branży kreatywnej?
Już od kilku lat pomagam klientom prowadzić media społecznościowe. W E-booku Klaudii znalazłam jednak nowe pomysły i inspiracje na ożywienie firmowych fanpejdżów. Wiele przydatnych wskazówek, fajnie skondensowana wiedza i kalendarzyk nietypowych zdarzeń, które można wykorzystać w postach – to dostaniecie po przeczytaniu książki. Polecam!
Współpracowałam z Klaudią Pieczykolan przy e-booku „156 pomysłów na posty w social mediach”. Do redakcji dostałam niezwykle ciekawy materiał, pełen wartościowych wskazówek i informacji dla osób działających w świecie Internetu. Klaudia opracowała zbiór pomysłów, które będą świetną bazą dla każdego – bez względu na branżę, w której działacie na co dzień. Uniwersalne podpowiedzi ułatwią Wam planowanie postów, pomogą w prowadzeniu działań w sieci i „uwolnią czas”. Warto było podjąć się realizacji takiego zlecenia, gdyż znalazłam moc inspiracji do wprowadzenia na prowadzonym przeze mnie profilu. Dziękuję, Klaudia, za zaufanie i cieszę się, że trafiłyśmy na siebie – to była bardzo budująca współpraca♥
Ebook Klaudii to inwestycja na lata, która zwróci się według mnie kilkukrotnie już po pierwszym miesiącu. Koszt zatrudnienia kreatywnej głowy – która będzie robić comiesięczny research i dopasowywać treści pod branżę, w której pracujemy – liczony jest nie tylko w pieniądzach, ale też czasie bycia menadżerem. Ten ebook to idealne źródło wiedzy na każdy miesiąc, sezon oraz porę roku i moooocno zachęcam do zakupu, bo bardzo odciąża w cyklicznych zadaniach, które po pewnym czasie stają się nużące. A wiadomo, że wszystko w firmie jest ważniejsze, niż wymyślanie tematycznych postów na fejsbuka.
Brak pomysłu?! Och, znam ten stan! Jako poeta i pisarz wiem, że pustka w głowie oznacza czasami prawdziwą katorgę i wysiłek podobny do tego, który podejmował Syzyf wtaczający głaz na szczyt góry. Podobnie jest w sytuacji, gdy szukamy konceptu na treści w social mediach. Na szczęście istnieją takie osoby jak Klaudia. Jej e-book „156 pomysłów na posty w social mediach” to prawdziwa skarbnica wiedzy i świetne lekarstwo na chorobę znaną jako brak weny. Ta publikacja to niezwykła petarda, w której znajdziecie od groma pomysłów na treści, które świetnie ożywią Wasze media społecznościowe. Dużą zaletą tego e-booka jest niewątpliwie to, że został on skonstruowany w taki sposób, by dopasować się do każdego profilu, bez względu na jego tematykę. Same konkretny, bez zbędnego lania wody. Polecam!
Muszę przyznać, że widziałam wiele e-booków. Zauważyłam, że w większości z nich pojawiają się te same treści. W tym przypadku było zupełnie inaczej. Jestem zachwycona kreatywnością Klaudii. Wszystkie pomysły są świeże, oryginalne i wartościowe dla odbiorców mediów społecznościowych. To doskonała ściąga dla początkujących copywriterów i przedsiębiorców.
Klaudię poznałam nieco ponad rok temu. Była wtedy początkującą, obiecującą copywriterką. Nie bała się pytać o radę, czasami tych pytań było naprawdę dużo. W ciągu roku Klaudia niesamowicie się rozwinęła, założyła własną działalność i… przeistoczyła się z tej która pyta, na tą która ma odpowiedzi. A ten e-book jest tego najlepszym dowodem. Także jeżeli nie wiesz, co napisać na swoim firmowym fanpagu – zajrzyj do e-booka “156 pomysłów na posty w social mediach”. Jeżeli masz dodatkowe pytania – pisz do Klaudii, gwarantuje, że jej odpowiedź pozytywnie Cię zaskoczy 🙂
Bardzo uniwersalna treść, przystępna. I w bardzo przyjemnej formie. Podoba mi się też, że jest podział na miesiące i pomysły są dopasowane do pory roku. I ściągawka świąt nietypowych pod ręką to też dobry pomysł. Czasem korzystam z kalendarza takich świąt w internecie, a połączenie go z listą pomysłów może fajnie usprawnić proces planowania postów na miesiąc z góry.
E-book „156 pomysłów na posty w social mediach” to świetna ściąga dla wszystkich, którzy zajmują się marketingiem. Jeśli czujesz, że czasem brakuje Ci pomysłów na to, co publikować w sieci i szukasz praktycznych wskazówek, to warto przeczytać e-booka Klaudii.
Polecam e-booka, bo to bardzo pomocne narzędzie, które dostarczy Ci wielu pomysłów na content w social media.
To e-book dla Ciebie, jeśli:
- Prowadzisz własną firmę i samodzielnie publikujesz posty w social mediach.
- Chcesz uwolnić swój czas i nie zastanawiać się, o czym pisać w social mediach, ale jak najszybciej przejść do działania.
- Masz do czynienia z „trudną branżą” i nie wiesz, jak wymyślić coś kreatywnego.
- Chcesz stworzyć serię postów i uzyskać spójny content.
To nie jest e-book dla Ciebie, jeśli:
- Nie zależy Ci na prowadzeniu social mediów, bo klientów zdobywasz w inny sposób.
- Wolisz zlecić prowadzenie fanpage specjaliście.
- Jesteś zadowolony z efektów prowadzenia swojego fanpage i nie chcesz nic zmieniać.
BONUS: pobierz e-booka i zyskaj GRATIS – e-book: 35 inspirujących pomysłów na firmowe Instastories
NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA
Poznaj odpowiedzi na często zadawane pytania na temat e-booka
Czy mogę otrzymać fakturę?
Tak, wystarczy, że zaznaczysz odpowiednią opcję podczas zamówienia, a w ciągu 72 godzin otrzymasz fakturę mailowo.
Czy pomysły zawarte w e-booku sprawdzą się w mojej branży?
E-book został opracowany tak, by zawarte w nim pomysły zastosować do różnych branż. Książka zawiera przykłady, które pomogą Ci wyobrazić sobie, jak może wyglądać dany post.
Pracuję w branży kreatywnej. Czy ten e-book mnie czymś zaskoczy?
E-book powstał z myślą o przedsiębiorcach i osobach, które pracują w branży marketingowej. Kreatywna blokada może przytrafić się każdemu. Dzięki bazie sprawdzonych pomysłów szybko pokonasz tę przeszkodę.
Dlaczego e-book zawiera 156 pomysłów na posty?
Zazwyczaj poleca się dodawanie minimum 3 wpisów tygodniowo w równych odstępach czasowych. Dzięki takiej częstotliwości możesz zwiększyć zasięgi i zapisać się w pamięci odbiorców, co sprawi, że staniesz się ich pierwszym wyborem, gdy zaczną szukać specjalisty z Twojej branży.
Jeśli dodajesz 3 posty tygodniowo, w ciągu miesiąca musisz przygotować ich około 13.
13 x 12 miesięcy = idealna baza kreatywnych pomysłów na cały rok
Po jakim czasie zwrócą mi się pieniądze wydane na e-booka?
Wiele zależy od przyjętej strategii, celów i sposobu ich realizacji. Prowadzenie social mediów to inwestycja, która może się zwrócić w ciągu miesiąca, kilku miesięcy, albo 2-3 lat.
Koszt zakupu e-booka zazwyczaj zwraca się w ciągu pierwszego tygodnia. Oszczędzasz pieniądze i czas.