Copywriter nieruchomości - rozwiń firmę dzięki współpracy

Copywriting dla branży nieruchomości, czyli tworzenie wartościowych treści wymaga czasu, nie mówiąc już o nauce. Jeśli jesteś agentem nieruchomości, rzeczoznawcą majątkowym lub deweloperem i chcesz wyróżnić swoją markę skutecznym przekazem marketingowym, dobrze trafiłeś. Jako copywriterka o specjalizacji nieruchomości napiszę dla Ciebie tekst sprzedażowy, przygotuję treści contentmarketingowe, stworzę teksty content marketingowe lub zaopiekuję się Twoimi firmowymi social mediami. Daj znać, czego potrzebujesz lub umów się na bezpłatną konsultację.

Copywriter nieruchomości – jakie treści mogę dla Ciebie przygotować?

Przygotuję dla Ciebie tekst sprzedażowy, który zwiększy świadomość klientów na temat Twojej marki w branży nieruchomości, odpowie na potrzeby odbiorców, rozwieje ich wątpliwości, a przy tym zachęci ich do podjęcia określonego działania. 

Copywriter nieruchomości – co dla Ciebie napiszę?

N

Tekst na stronę internetową

Piszę teksty dla branży nieruchomości, które trafiają w potrzeby potencjalnych klientów, pobudzają do działania i są widoczne dla robotów Google. Codziennie walczę z nadużywanymi frazesami, które nic nie wnoszą, takimi jak stale podnosimy jakość usługwychodzimy naprzeciw oczekiwaniom klientów”. Dobry tekst to taki, który pasuje tylko do jednej firmy, ponieważ pokazuje jej wyróżniki.

N

Artykuły blogowe na temat nieruchomości

Masz pomysły na firmowego bloga, ale brakuje Ci czasu? A może nie wiesz, jakie tematy warto poruszyć, by trafić w potrzeby odbiorców i zostać zauważonym przez wyszukiwarkę Google? Dzięki doświadczeniu w pracy agentki nieruchomości, zdobyłam wiedzę na temat branży, co pozwala mi tworzyć wartościowe, specjalistyczne teksty dla agentów nieruchomości. Content writing nieruchomości to moja specjalność!

N

Social media dla branży nieruchomości

Mam za sobą dziesiątki współprac związanych z prowadzeniem mediów społecznościowych dla agentów nieruchomości. Współpracę zaczynam od wnikliwej analizy firmy, poznania wyróżników marki oraz potrzeb klientów. Pomogę Ci w montażu filmów, a także skontaktuję z odpowiednim specjalistą od reklam.

Szukasz pomocy w tworzeniu treści dla branży nieruchomości? Napisz do mnie, porozmawiajmy.

Copywriting nieruchomości – jak wygląda współpraca?

Czy wiesz, że aż 51% konsumowanej treści pochodzi z wyników wyszukiwania organicznego? Content marketing jest znacznie tańszy niż inne metody pozyskiwania klientów. Stworzę dla Ciebie treści, które zatrzymają zainteresowanie Twojej grupy docelowej, poprawią widoczność strony w wyszukiwarce oraz pozyskają nowych klientów. Chcesz sprawdzić, czy content marketing nieruchomości to coś dla Ciebie?

Moje teksty są dla Ciebie, jeśli:

N

CHCESZ ZWIĘKSZYĆ ZAUFANIE KLIENTA

Umiejętne rozpoznanie grupy docelowej, zrozumienie jej języka i zastosowanie odpowiedniego słownictwa sprawi, że komunikacja stanie się bardziej „ludzka” i naturalna.

N

CHCESZ POPRAWIĆ WIDOCZNOŚĆ STRONY W WYSZUKIWARCE

Skuteczne SEO wymaga odpowiednich treści. Dobrze zaplanowany content marketing sprawi, że klienci sami będą się do Ciebie zgłaszać.

N

ZALEŻY CI NA SKUTECZNEJ SPRZEDAŻY

Marketing treści napędza inne działania marketingowe.

Marketing treści to nowoczesna i uniwersalna forma pozyskiwania sprzedaży, która sprawdzi się dla każdego biznesu. Pomogę Ci zdecydować się na optymalny kanał promocji i dobrze wybrać grupę docelową.

Prowadzenie social mediów

Pomogę Ci dokładnie określić grupę docelową i przygotować zgodną z lejkiem sprzedażowym strategię social media marketingu. Spójne treści i angażowanie się u Twoich odbiorców w mediach społecznościowych poprawi wizerunek marki i zwiększy sprzedaż. 

Ta oferta jest dla Ciebie, jeśli:

N

CHCESZ, BY KTOŚ W KOŃCU ZADBAŁ O TWOJE SOCIAL MEDIA

Zlecenie obsługę swoich firmowych portali społecznościowych sprawi, że zaplanowana strategia w końcu zacznie przynosić korzyści.

N

CHCESZ UWOLNIĆ SWÓJ CZAS NA ROZWIJANIE FIRMY

Prowadzenie działalności wiąże się z potrzebą stałego rozwoju. Zlecenie marketingu specjaliście, sprawi, że wreszcie będziesz mógł zająć się tym, co dla Ciebie ważne.

N

ZALEŻY CI NA EFEKTACH - CHCESZ, BY TO KLIENCI ZGŁASZALI SIĘ DO CIEBIE Z PROPOZYCJĄ WSPÓŁPRACY

Nie chcesz dłużej tracić czasu na marketing, który nie przynosi efektów. Social media wymagają starannie przemyślanej strategii. Będę na bieżąco monitorować wyniki i dokonywać potrzebnych zmian. Pamiętaj, że dobry marketing to inwestycja, nie wydatek.