Poznajmy się
Mam na imię Klaudia i jestem copywriterką.
Skoro natknąłeś się na moją stronę, to prawdopodobnie szukasz specjalisty od marketingu lub copywritera specjalizującego się w branży nieruchomości. Dobrze trafiłeś. Mam prawie 5-letnie doświadczenie w tworzeniu różnego rodzaju treści i współpracy z wieloma branżami, dzięki czemu wiem, że content marketing działa i wiem, jak go wykorzystać dla dobra Twojej firmy. Moja głowa jest pełna pomysłów.
Mam doświadczenie w pracy jako agentka nieruchomości, dzięki czemu dobrze Cię rozumiem, znam też oczekiwania Twoich klientów. Przedstawię Ci propozycje contentu, który sprawdzi się w przypadku Twojej marki. Przygotuję też treści sprzedażowe, ukazujące wszystkie korzyści oferowanych usług.
Sprawdź, co dla Ciebie przygotuję.
Jak zaczęłam pisać dla branży nieruchomości?
Większość moich klientów to agenci nieruchomości. Aby lepiej ich zrozumieć i pisać w ich imieniu dobre treści, sama zostałam agentką i moim zdaniem wiedza praktyczna w tym zawodzie ma największą wartość.
Jest coś niezwykle satysfakcjonującego w świadomości, że moje teksty mogą wpływać na decyzje zakupowe ludzi na całym świecie. To pokazuje, jak potężnym narzędziem są słowa i jak wielką rolę pełnią w świecie marketingu i reklamy.
Jakimi wartościami kieruję się w pracy?
Empatia
Zrozumienie potrzeb, oczekiwań i emocji odbiorców jest kluczowe dla tworzenia treści, które rezonują z czytelnikami. Empatia pozwala copywriterowi lepiej dopasować komunikację do grupy docelowej.
Rozwój i ciekawość
Po 5 latach pracy jako copywriterka mogę śmiało stwierdzić, że nauka w tym zawodzie nie ma końca i nie ma w tym nic złego, jeśli lubisz swoją pracę, a tak jest w moim przypadku.
Uczciwość
Jako copywriterka, zawsze stawiam na uczciwość. Dla mnie to oznacza pisanie tekstów, które są prawdziwe i nie wprowadzają nikogo w błąd. Oczekuję od Ciebie przekazania wiedzy merytorycznej lub sprawdzenia poprawności moich treści pod kątem wiedzy branżowej. Ja zadbam o przekaz marketingowy.
Chcesz się dowiedzieć więcej?
Zobacz, co mnie wyróżnia
Po pierwsze PASJA
Pracuję nad tematami, które w jakiś sposób mnie zaintrygują. CIEKAWOŚĆ świata i chęć poszerzania swojej wiedzy sprawiają, że kocham pracę nad tekstem od researchu, aż po końcowe poprawki. Nie mogłabym pisać na temat, który mnie nie interesuje i nigdy nie przyjęłam takiego zlecenia. Branża nieruchomości każdego dnia mnie zaskakuje.
Po drugie PROFESJONALIZM
W przeciwieństwie do wielu freelancerów copywriting nie jest dla mnie zajęciem, które wykonuję dorywczo. Prowadzę właśną działalność gospodarczą i wystawiam faktury bez VAT. Nie mogę sobie pozwolić na niedotrzymanie terminu czy zwlekanie z odpowiedzią na maila. Zależy mi zarówno na dobrej opinii klienta, jak i własnej reputacji.
I po trzecie DOŚWIADCZENIE
Lata pracy jako freelancer oraz współpraca z wieloma markami wyzwoliły we mnie duże pokłady KREATYWNOŚCI. Przenoszę pomysły z jednej branży do drugiej i podpowiadam, jak można ulepszyć komunikację. Wiem, że content marketing działa i z chęcią pomogę Ci go wykorzystać do pozyskiwania klientów.
GOTOWY NA EFEKTY WSPÓŁPRACY?
Sam się przekonaj, co potrafię. Zobacz wybrane realizacje.
Masz pytania na temat współpracy?
Przed rozpoczęciem owocnej współpracy zapoznaj się z cennikiem usług. Przeczytaj też rekomendacje moich zadowolonych klientów.
Kliknij w zdjęcia obok.