Teksty dla branży nieruchomości - jak agencje i biura nieruchomości mogą wykorzystać moc copywritingu w marketingu nieruchomości?
W świecie nieruchomości, gdzie konkurencja jest ogromna, nie wystarczy już tylko wysoka jakość Twoich usług. Równie ważne stały się skojarzenia z Twoją marką, historia firmy oraz Twoja osobista marka jako eksperta w branży. Jako rzeczoznawca, właściciel biura nieruchomości, doradca kredytowy, pośrednik lub inny specjalista z tej dziedziny, musisz zdawać sobie sprawę, że odpowiednio dobrane treści mogą znacząco wpłynąć na postrzeganie Twojej marki i ułatwić nawiązanie kontaktu z potencjalnymi klientami.
Współpraca z copywriterem, który zna specyfikę marketingu nieruchomości, jest inwestycją, która pozwoli Ci wyraźnie odznaczyć się na rynku, podkreślając unikalność Twojej oferty i kompetencje. To sposób na zwiększenie Twojej widoczności online i budowanie trwałych relacji z klientami, opartych na zaufaniu i profesjonalizmie. Pozwól, aby Twoja marka przemówiła za Ciebie poprzez merytoryczny i przekonujący content, otwierający nowe możliwości na dynamicznym rynku nieruchomości.
Copywriter ds. nieruchomości
Zatrudnienie copywritera, który specjalizuje się w branży nieruchomości, to klucz do stworzenia treści, które nie tylko przyciągną uwagę potencjalnych klientów poprzez wyszukiwarki dzięki zastosowaniu technik SEO, ale także rozwieją ich wątpliwości i precyzyjnie odpowiadają na ich potrzeby. Dzięki skutecznym treściom marketingowym i reklamowym, możesz komunikować się z rynkiem, pokazując swoją ekspercką wiedzę bez skomplikowanego dla odbiorców języka branżowego. Content marketing i copywriting sprawi, że wyróżnisz się w branży nieruchomości, a Twoja agencja lub firma deweloperska będzie budziła pozytywne skojarzenia.
Z kim współpracuję?
Skontaktuj się ze mną, by dowiedzieć się więcej.
Deweloperzy
Biura nieruchomości
Agenci nieruchomości
Rzeczoznawcy majątkowi
Doradcy kredytowi
Inni eksperci z branży nieruchomości
Potrzebujesz copywritingu, tekstów na stronę internetową zoptymalizowanych pod SEO dla swojej firmy z branży nieruchomości?
Przekaż mi opis zlecenia, a przygotuję treści, które pomogą dotrzeć do potencjalnych klientów.
COPYWRITER – BRANŻA NIERUCHOMOŚCI & COPYWRITING W BRANŻY NIERUCHOMOŚCI & TEKSTY W BRANŻY NIERUCHOMOŚCI
Zobacz, jak wygląda współpraca
KONSULTACJA
Daj mi poznać swoją markę. Umówmy się na rozmowę telefoniczną, widekonferencję za pomocą aplikacji Zoom lub spotkanie. Daj znać, która forma Ci najbardziej odpowiada.
ROZMOWA
Pokaż mi, co wyróżnia Twoją markę na tle konkurencji i jaka jest jej historia. Dzięki temu będę mogła przedstawić wszystkie najważniejsze cechy usług.
Odpowiedz na wszystkie moje pytania i zadaj własne.
EFEKTY
Kolejny krok należy już do mnie. Rozpocznę pracę nad tekstem i oddam zlecenie w ustalonym terminie. W razie potrzeby oferuję darmowe poprawki.
COPYWRITER – BRANŻA NIERUCHOMOŚCI & COPYWRITING W BRANŻY NIERUCHOMOŚCI & TEKSTY W BRANŻY NIERUCHOMOŚCI
Najczęściej zadawane pytania
Jak wspierasz sprzedaż w branży nieruchomości?
Oferuję tworzenie rzetelnych treści contentmarketingowych, sprzedażowych. Przygotuję artykuły blogowe w branży nieruchomości, stworzę scenariusze do filmów oraz zajmę się promocją w social media.
Co oznacza skrót ZZS?
Skrót ten oznacza znaki ze spacją.
Czy poprawki do tekstów są wliczone w cenę?
Tak, masz możliwość zgłoszenia 2 serii poprawek bez dodatkowych opłat.
Czy copywriting w branży nieruchomości jest unikalny?
Oczywiście! Wszystkie teksty w branży nieruchomości są opracowane tak, by spełniły swój cel. Nie ma mowy o plagiacie.
Czy otrzymam fakturę za teksty?
Tak, wystawiam faktury bez VAT.
COPYWRITER – BRANŻA NIERUCHOMOŚCI & COPYWRITING W BRANŻY NIERUCHOMOŚCI & TEKSTY W BRANŻY NIERUCHOMOŚCI
Gotowy do rozpoczęcia owocnej współpracy?
Artykuły blogowe w branży nieruchomości
40-50 zł / 1000 zzs
Here´s what´s included:
W cenie:
+Dokładny research
+Analiza konkurencji
+Propozycje tematów
+Uwzględnienie zasad SEO
+Poprawki do każdego tekstu
Scenariusz do filmu z branży nieruchomości
300-500 zł / tekst do 5-minutowego filmu
W cenie:
+Konsultacje
+Analiza działań konkurencji
+Przedstawienie pomysłów
+Przygotowanie scenariuszu
+Poprawki