Co dała mi specjalizacja na Instagramie?
Chciałabym podzielić się z Tobą moją historią pozyskiwania klientów za pomocą Instagrama. Swoje konto założyłam prawie 2 lata temu. Mimo że wcześniej pracowałam już w agencji marketingowej i miałam doświadczenie w prowadzeniu kont firmowych dla różnych branż, najwięcej nauczyłam się na własnych błędach. Obecnie to moje główne źródło pozyskiwania klientów. Chcesz wiedzieć, co się do tego przyczyniło?
Jak opowiadać ciekawe historie – recenzja książki „Storytelling (nie tylko) w biznesie” Dany Norris
Na pewno znasz kogoś, kto na spotkaniach towarzyskich sypie niezwykłymi opowieściami jak z rękawa. Nie sposób nie słuchać jego wciągających, zapierających dech w piersiach historii. Zastanawiasz się, czy to wrodzony talent, czy wypracowane umiejętności? Tymczasem gdy...
Tajniki freelancingu #2 Wirtualna asystentka, czyli zawód przyszłości
Masz dość etatu i chcesz podążać własną ścieżką? A może marzysz o zawodzie freelancera i praca wirtualnej asystentki wydaje się spełnieniem Twoich marzeń? To już drugi artykuł z serii Tajniki freelancingu. Tym razem poznacie Magdalenę Steblewską, która jest menadżerką...
Jak wykorzystać storytelling w branży deweloperskiej?
Wyobraź sobie, że masz przed sobą dwa budynki o tych samych parametrach. Różnica polega na tym, że jeden z nich opowiada intrygującą historię. Może został zaprojektowany przez zdolnego architekta i wiąże się z tym ciekawe przeżycie? Zaczynasz rozmyślać o...