Pomogę Ci wzmocnić markę w branży nieruchomości
Możesz o nieruchomościach wiedzieć wszystko, wkładać w pracę całe serce, wybudować zachwycające osiedla w doskonałej lokalizacji. Możesz nawet obniżać ceny, a mimo to pozostawać w cieniu konkurencji.
Co Cię wyróżni?
Starannie przemyślany marketing treści!
Wyobraź sobie, że…
- Jesteś pierwszą myślą swoich potencjalnych klientów, gdy potrzebują Twoich usług.
- Zapominasz o zimnych telefonach.
- Klienci sami pytają Cię o współpracę – Ty nie musisz ich szukać.
- Odpoczywasz, podczas gdy teksty pracują za Ciebie.
Ale zanim to nastąpi…
Ułożę dla Ciebie skuteczną strategię content marketingową i spójne z nią treści.
4 klucze do skutecznego marketingu nieruchomości
Autentyczność
Przed rozpoczęciem pracy zadaję Ci wiele pytań, które pomagają mi poznać markę. Jesteśmy w stałym kontakcie i chętnie uwzględniam Twoje uwagi, dzięki czemu tworzone treści w pełni oddają to, co chcesz napisać.
Treści zgodne ze strategią
Przed rozpoczęciem pracy dokładnie omawiam z Tobą strategię content marketingową, dzięki czemu wszystkie treści są spójne, a Twój wizerunek eksperta wzmocniony.
Pokazanie wyróżników marki
Skupiam się na tym, co wyróżnia Cię na tle konkurencji. Pokazuję Twoje indywidualne cechy, które sprawiają, że odbiorcy utożsamiają się z Tobą i wybierają właśnie Ciebie.
Dobra znajomość grupy docelowej
Content marketing to rozwiązywanie prawdziwych problemów odbiorców. Poświęcam wiele czasu na poznanie ich pytań i wątpliwości, a to sprawia, że lepiej ich rozumiem i odpowiadam na ich potrzeby.
Zobacz, dlaczego Twoja marka do rozwoju potrzebuje właśnie mnie!
WIEDZA I SPECJALIZACJA
Stale biorę udział w szkoleniach, dzięki czemu tworzę coraz lepsze treści. Poszerzam wiedzę z zakresu nieruchomości, marketingu i copywritingu. Mam doświadczenie w pracy agentki, dzięki czemu dobrze rozumiem moich klientów.
ŚWIEŻE SPOJRZENIE
Twoi odbiorcy nie muszą wiedzieć, czym jest operat szacunkowy czy opłata adiacencka. Jako właściciel firmy prawdopodobnie używasz branżowego slangu, który odstrasza odbiorców. Przygotuję treści zrozumiałe dla Twoich klientów, co rozwieje ich wątpliwości i zwiększy zainteresowanie ofertą.
DOŚWIADCZENIE
Mam prawie 4-letnie doświadczenie w copywritingu, content writingu i prowadzeniu social mediów. Współpracowałam zarówno z agencjami marketingowymi, jak i klientami indywidualnymi. Obecnie wykorzystuję tę wiedzę w marketingu branży nieruchomości. Wiem jak stworzyć treści, które przyciągną Twojego odbiorcę i zwiększą sprzedaż.
ZAANGAŻOWANIE
Copywriting nie jest dla mnie zajęciem, które wykonuję dorywczo. Prowadzę własną działalność i do pracy podchodzę z zaangażowaniem. Masz pewność, że dokładnie poznam Twoją markę, pomogę Ci określić strategię i stworzę skuteczne marketingowo treści.
DOBRA KOMUNIKACJA
Dobry kontakt z klientem jest dla mnie ważny, nawet jeśli widzimy się tylko w trybie online. Poważnie traktuję terminy, na które się umawiamy. Możesz kontaktować się ze mną mailowo, telefonicznie lub poprzez wideorozmowę. Chcesz dowiedzieć się, co myślą o mnie klienci? Zajrzyj do ich opinii.
Zaprojektuję dla Ciebie skuteczne marketingowo treści
Sprawdź, w czym się specjalizuję
Content marketing w branży nieruchomości
Ukończyłam szkolenie pośrednika w obrocie nieruchomościami. Stworzę dla Ciebie teksty, które wpłyną na klientów i wzmocnią wizerunek marki.
Copywriting
Przygotuję dla Ciebie tekst sprzedażowy, który zwiększy świadomość klientów na temat produktu i marki, odpowie na potrzeby odbiorców, a przy tym zachęci ich do podjęcia określonego działania. Sprawdź, jak powstają takie teksty.
Social Media
Zadbam o komunikację z Twoimi klientami w mediach społecznościowych. Zaplanuję strategię, która poprawi wizerunek marki i zwiększy sprzedaż. Zobacz, jak wspieram firmowe social media.
Uwaga! Lubię wyzwania i inne zlecenia też przyjmuję. Jeśli masz dla mnie nietypowe zadanie związane z pisaniem, które uznam za ciekawe, jest duża szansa, że się tym zajmę lub skieruję Cię do innego specjalisty.
„Marketing nie dotyczy już rzeczy, które robisz, ale historii, które opowiadasz”.
– Seth Godin
Zyskasz wizerunek eksperta w branży nieruchomości
Ty doskonale znasz się na swoich usługach. Ja potrafię przekazać te informacje w łatwy i przystępny dla odbiorcy sposób. Wspólnie pokażemy, że jesteś przyjaznym ekspertem, z którego usług warto korzystać.
Staniesz się widoczny
Masz świetne usługi, ale nikt o nich nie wie? Pomogę Ci dotrzeć z ofertą do szerszego grona użytkowników wyszukiwarki. Przygotuję treści stworzone przede wszystkim z myślą o Twoich klientach, ale też przyjazne robotom Google.
Poprawisz relacje z klientami
Pokażę Ci, jak zastosować marketing treści w Twojej branży. Rozbudzę ciekawość odbiorcy, rozwieję wątpliwości i udzielę odpowiedzi na nurtujące go pytania, dzięki czemu staniesz się jego pierwszą myślą, gdy będzie potrzebował Twojej usługi.
Osiągniesz większą sprzedaż
Czy masz wrażenie, że wiele osób odwiedza Twoją stronę, ale mało kto kupuje? Przygotuję dla Ciebie treści, które poprawią konwersję. Pokażę, co wyróżnia Twój produkt na tle konkurencji. Uwypuklę jego zalety i podkreślę korzyści.
Poznaj opinie na temat współpracy ze mną
Przez ostatnie 10 lat poznaliśmy wiele osób, które twierdziły, że potrafią pisać. W zdecydowaniej większości jednak był to poziom podstawówki – składanie słów w zdanie. Klaudia umie PISAĆ. Wchodzi w buty odbiorcy, poświęca czas na zrozumienie jego potrzeb, szuka rozwiązań jego problemów. Dzięki temu słowem tworzy historie, które działają na wyobraźnie czytającego, a zarazem są skuteczne marketingowo. Komunikacja, organizacja pracy, terminowość czy odpowiedzialność za powierzone zadania na poziomie praktycznie niespotykanym w dzisiejszym świecie.
Współpraca z Panią Klaudią na każdym etapie przebiegała wzorcowo. To niesamowicie rzetelna i terminowa osoba, która swoim zaangażowaniem i kreatywnością spełni nawet największe wymagania, a nawet przewyższy oczekiwania. Materiały dostarczane przez Panią Klaudię są zawsze najwyższej jakości, niewymagające jakiejkolwiek poprawy i – przede wszystkim – na czas. Z ręką na sercu polecam!
Jako rzeczoznawca majątkowy potrzebowałem tekstu na swoją stronę www. Celem było stworzenie tekstu na stronę główną, który skupi uwagę oraz przedstawienie oferty w sposób odmienny od konkurencji.
Klaudii udało się finalnie stworzyć tekst według tych wymagań – prosty, angażujący i trafiający do potencjalnych klientów. Jestem zadowolony z owocnej współpracy, byliśmy w stałym kontakcie, korekty tekstu bezproblemowe. Polecam!
Skorzystaj z bezpłatnych wskazówek dostępnych na moim blogu
Co dała mi specjalizacja na Instagramie?
Chciałabym podzielić się z Tobą moją historią pozyskiwania klientów za pomocą Instagrama. Swoje konto założyłam prawie 2 lata temu. Mimo że wcześniej pracowałam już w agencji marketingowej i miałam doświadczenie w prowadzeniu kont firmowych dla różnych branż, najwięcej nauczyłam się na własnych błędach. Obecnie to moje główne źródło pozyskiwania klientów. Chcesz wiedzieć, co się do tego przyczyniło?
Jak opowiadać ciekawe historie – recenzja książki „Storytelling (nie tylko) w biznesie” Dany Norris
Na pewno znasz kogoś, kto na spotkaniach towarzyskich sypie niezwykłymi opowieściami jak z rękawa. Nie sposób nie słuchać jego wciągających, zapierających dech w piersiach historii. Zastanawiasz się, czy to wrodzony talent, czy wypracowane umiejętności? Tymczasem gdy...
Tajniki freelancingu #2 Wirtualna asystentka, czyli zawód przyszłości
Masz dość etatu i chcesz podążać własną ścieżką? A może marzysz o zawodzie freelancera i praca wirtualnej asystentki wydaje się spełnieniem Twoich marzeń? To już drugi artykuł z serii Tajniki freelancingu. Tym razem poznacie Magdalenę Steblewską, która jest menadżerką...