Freelancing

Co dała mi specjalizacja na Instagramie?

Co dała mi specjalizacja na Instagramie?

Chciałabym podzielić się z Tobą moją historią pozyskiwania klientów za pomocą Instagrama. Swoje konto założyłam prawie 2 lata temu. Mimo że wcześniej pracowałam już w agencji marketingowej i miałam doświadczenie w prowadzeniu kont firmowych dla różnych branż, najwięcej nauczyłam się na własnych błędach. Obecnie to moje główne źródło pozyskiwania klientów. Chcesz wiedzieć, co się do tego przyczyniło?

czytaj dalej
Jak określić misję marki?

Jak określić misję marki?

Czy kiedykolwiek słyszałeś o tym, że każda marka powinna mieć swoją misję? Czym tak właściwie jest misja marki? Najprościej mówiąc, to odpowiedź na pytanie, po co jesteśmy na rynku, co nas wyróżnia na tle konkurencji, jakie są nasze wartości i cele. Jak prawidłowo określić cel swojej firmy, by zaangażować odbiorców, zwiększyć sprzedaż i wzmocnić wizerunek eksperta?

czytaj dalej