Chciałabym podzielić się z Tobą moją historią pozyskiwania klientów za pomocą Instagrama. Swoje konto założyłam prawie 2 lata temu. Mimo że wcześniej pracowałam już w agencji marketingowej i miałam doświadczenie w prowadzeniu kont firmowych dla różnych branż, najwięcej nauczyłam się na własnych błędach. Obecnie to moje główne źródło pozyskiwania klientów. Chcesz wiedzieć, co się do tego przyczyniło?
Freelancing
Tajniki freelancingu #2 Wirtualna asystentka, czyli zawód przyszłości
Masz dość etatu i chcesz podążać własną ścieżką? A może marzysz o zawodzie freelancera i praca wirtualnej asystentki wydaje się spełnieniem Twoich marzeń? To już drugi artykuł z serii Tajniki freelancingu. Tym razem poznacie Magdalenę Steblewską, która jest menadżerką...
Tajniki freelancingu #1 Prawo autorskie w copywritingu
Tajniki freelancingu to nowy cykl na moim blogu. Przed nami inspirujące wywiady z osobami, które prowadzą swój biznes w sieci, podzielą się z nami swoimi wskazówkami i wiedzą wartościową nie tylko dla copywritera. Moją pierwszą gościnią jest Aleksandra Pilipiuk –...
Jak powstaje pomysł? 15 inspirujących cytatów na temat kreatywności
Czy zastanawiałeś się kiedyś, jak powstają pomysły? Czy możemy jakoś usprawnić ten proces? A może cierpisz na nadmiar pomysłów, chcesz je uporządkować i sprawić, które są dobre? Niektórzy twierdzą, że nie są kreatywni, ale to nieprawda. Prawa półkula mózgu odpowiada...
Agencja czy freelancer – komu zlecić prowadzenie firmowych social mediów?
Chyba nikogo nie trzeba przekonywać, że prowadzenie firmowych kont w social mediach przynosi efekty. Jeśli Twoja grupa docelowa to osoby poniżej 50. roku życia, prawdopodobnie regularnie korzystają one z internetu, porównując oferty różnych konkurencyjnych z Tobą...
Jak określić misję marki?
Czy kiedykolwiek słyszałeś o tym, że każda marka powinna mieć swoją misję? Czym tak właściwie jest misja marki? Najprościej mówiąc, to odpowiedź na pytanie, po co jesteśmy na rynku, co nas wyróżnia na tle konkurencji, jakie są nasze wartości i cele. Jak prawidłowo określić cel swojej firmy, by zaangażować odbiorców, zwiększyć sprzedaż i wzmocnić wizerunek eksperta?